9.6.2013

Tunnelmasta hetket, hetkistä elämä

Kuva: nelly.com

Taisin tilata itselleni Vilan maksimekon.

Ajatus maksimitasta on surissut mielessäni viime kesästä tai sitä edellisestä asti. Mutta enhän minä voi käyttää mekkoa, missä on noin pitkä helma! Olen aina mieltänyt pukeutumistyylini rennoksi, sporttiseksi ja vähän poikamaiseksi, joten kaunis mekko, muttei mun tyyliä.

Minä itseni yllättäjänä -teema on totisesti ollut mielessäni keväästä asti ja huomaan yhä useammin ihailevani naisellisempia vaatejuttuja. Saatan käyttää kotona ollessani iänikuisten kolitsipöksyjen sijasta farkkuja ja lähdinpä elokuviin (mitämitä) korkokengät jaloissa.

Minulla on oikeus käyttää kivoja vaatteita (kotosallakin). Vaikka pukeutuminen ei korvaa itsestä lähtevää sisäistä voimaa, voi ihaniin vaatteisiin pukeutuminen pelastaa monta hetkeä. Vaatteet tuovat tunnelmaa, ne virittävät hetkeen. Loput ikimuistoisiin hetkiin tuo se itsestä lähtevä asenne, halu nauttia hetkestä ja kyky antautua elämään.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti